Wine Ri

ŠTO je Međunarodni eno – gastro festival WineRi 2018?

Međunarodni festivalski projekt eno – gastro festival WineRi je mjesto susreta vinara s, u prvom redu ugostiteljima, restoraterima, trgovcima, hotelijerima i svima koji participiraju u turizmu, te posjetitelja iz Primorsko – goranske i okolnih županija i turista, na kojem se na obostrano zadovoljstvo predstavlja ponuda hrvatskih, u sklopu aktivnosti Hrvatske gospodarske komore Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, i međunarodnih autohtonih proizvoda. Ideja je došla nakon što se pokazala potreba u široj javnosti i na tržištu za organizacijom ovakvog projekta koji će približiti zainteresirane strane. Ovaj bi festivalski projekt mogli nazvati i „Dionizov festival u srcu Rijeke“, dok mu je prošle 2017. godine Novi list nadjenuo ime „Oda mediteranskom načinu života“. Ovogodišnji slogan festivala je „trs je naš“.
U sklopu festivala održat će se i manifestacije WineRi štajun, WineRi šetemana i WineRi WTF (wine tasting festival) party. Stručne radionice održavaju se u vrijeme održavanja festivala.

KOJI su ciljevi Međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2018?

Predstaviti aktualnu ponudu, približiti proizvođače potrošačima, postati nezaobilazno mjesto susreta u pripremi turističke sezone, te razvijati kulturu vina i autohtone ponude. Nakon završetka vinogradarskih radova pozvati proizvođače vina i delicija iz Hrvatske i susjednih zemalja na susret s potencijalnim partnerima i konzumentima, te predstaviti ponudu za tekuću godinu.

TKO organzira Međunarodni eno – gastro festival WineRi 2018?

Marketinška agencija aha marketing d.o.o. u suradnji s mnogim, partnerima, prijateljima, sponzorima i pokroviteljima. Ovogodišnji suorganizator festivala je Centar za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko – goranske županije.

Pokroviteljstvo festivalu dali su Presjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede.

Kao sponzori i suorganizatori su se uključili Primorsko – goranska županija i Turistička zajednica Kvarnera, Grad Rijeka i Turistička zajednica grada Rijeke, Osiječko – baranjska županija i Turistička zajednica Požeško – slavonske županije, Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Rijeka i Obrtnička komora Primorsko – goranske županije, Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja Rijeka i Visoka poslovna škola PAR, te Grad Novi Vinodolski i Turistička zajednica grada Crikvenice.

Festival ima svoju vodu – Jamnica, sir – Dukat, auto – Opel, kruh – Bakarski baškot, hotele – Jadran Rijeka i Jadran Crikvenica, dizajnera – OZF design i AD studio, zvončare – Grobnički dondolaši.

Festivali prijatelji su zagrebački Vinocom, osiječki WineOs, Opatijski Kvarner Wine Fest, Dubrovački Dubrovnik Wine Festival i Wine Vip Event.

Udruge koje podupiru festival su Udruga Žlahtina, Udruga Jarbola, Udruga Belica i Udruga Graševina Croatica.

Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, Crikva.hr, Fiuman, Rijecan.in i Gastronaut.

TKO izlaže na Međunarodnom eno – gastro festivalu WineRi 2018?

Proizvođači vina i likera / rakija iz Hrvatske i regije, te proizvođači delicija poput pršuta i suhomesnatih proizvoda, sira i proizvoda od mlijeka, proizvođači ulja i čokolade.
Izuzev navedenih proizvođača izlažu i udruge i udruženja koji okupljaju proizvođače.